Najhorší problém je taký, o ktorom ani neviete, že ho máte. 😬
Posledné dva týždne riešim u viacerých klientov rôzne nezrovnalosti v dátach v Google Analytics.
Ako sa prejavujú? 💡
✳️ 1. Neprimeraný nárast Direct-u
– týka sa to Sessions podľa Session source / medium
– a rovnako aj purchase eventov
✳️ 2. Problém s priradením Sessions ku Session campaign
– toto sa týka google / cpc a prejavuje sa to tak, že veľká časť Sessions z google / cpc má Session campaign == (organic) alebo (not set)
Problém, podľa všetkého, nebude vo vašom prijímači. 📺
Počas hľadania príčiny som narazil na viacerých ľudí, ktorí popisovali takmer identické príznaky, a podľa všetkého teda ide o ďalší bug zo strany Google. 🙉
Skontrolujte si vaše dáta za jún a júl a dajte prípadne vedieť, či to zasiahlo aj vás. 🤔 Ak áno, tak veľmi opatrne s robením záverov pri reportovaní za minulý mesiac.