Google Tag Manager
02.05.2025
Duplicitné objednávky v Google Analytics
Asi to poznáte. Revenue v administrácii e-shopu vôbec nesedí s tým, čo vidíte v Google Analytics. 😩 Okrem bežných dôvodov ako chýbajúci consent alebo agresívne ad-blockery môže byť príčina aj…

24.04.2025
Ktoré slovenské e-shopy už používajú server-side GTM (sGTM)?
Ak ste v posledných mesiacoch sledovali trendy v digitálnej analytike, určite ste zachytili rastúci záujem o server-side tracking. Táto technológia, ktorá presúva spracovanie dát z prehliadača na server, nielenže zvyšuje…

24.03.2025
Čo je to Offline Conversions Import pre Google Ads?
Väčšina obsahu a návodov, ako merať a vyhodnocovať marketing, sa zameriava na „pure play e-commerce" 👉 e-shopy. Čo však robiť v prípade, ak má váš biznis silný offline komponent? 🤔…
19.03.2025
Ako nastaviť UET Consent Mode pre Microsoft Ads a Microsoft Clarity?
A máme tu ďalší deadline týkajúci sa consentov 😊 Ak inzerujete cez Microsoft Ads alebo používate Microsoft Clarity, máte už len niečo menej ako dva mesiace na nastavenie Consent Mode…

03.01.2025
Ako upraviť alebo úplne odfiltrovať parametre z URL pomocou server-side GTM (sGTM)
"Some event parameters in your data may contain information that goes against our Meta Business Tool Terms." Tento e-mail od Facebooku som v poslednom čase videl častejšie, než by som…


Platené audity
Potrebujete mať istotu?
Objednajte si audit, vďaka ktorému si budete môcť byť istí, že všetko funguje tak, ako má.
Audit Google Ads
Získajte skutočne nezávislý pohľad na Vaše kampane a objavte nové príležitostí pre rast.
Audit Google Analytics & Google Tag Manager
Zistite, či sa na dáta z Google Analytics môžete naozaj spoľahnúť.
Audit nastavenia Consentov
Uistite sa, že je Vaša cookie lišta nastavená optimálne - s ohľadom na legislatívu a minimalizovanie straty dát.